söndag 16 maj 2010

Lyxsöndag!

Sovmorgon till 8. Långdistanspass kl. 9. Ute med barnen. Grillning. Plommonpaj. Helt kanon söndag! Lite oroväckande är det som jag känner i halsen... . Men visst. Har ju varit frisk i, tja, tre veckor. Så nu borde det vara dags för en sväng till. Skit på en pinne!

Men det är långt till lördag. Antignen är det inget, eller så får jag en liten förkylning som hinner gå över (gode gud)!

Barnen badar. Kungen är helt vild i badkaret. Storebror dyker som sälarna på Skansen.


Kaffentanten, Kungen och Storebror på Skansen maj 2010

Kaffe (påtår efter pajen)!

Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Mamma har varit i Budapest, Ungern. Så jag har varit hemma. I lördags var det värmebölja! Jag hadde mitt tunnaste linne och mitt tunnaste par kort-byxor, men det kändes som om jag hadde en dunjacka på mig! Snacka om varmt! Mamma se i telefon att det hadde regnat i Budapest...

    Annaclara

    SvaraRadera