söndag 28 mars 2010

Helgen är slut!

Nu är helgen slut. Men en kort vecka väntar! På tisdag tar jag killarna och far till farmor och farfar. Påsken firas norrut hos mormor och morfar. Dit far vi på torsdag.

Har varit på barnmässa idag. Mycket att se på och många montrar som gav mig lite inspiration att sy och pyssla. Sitter nu och filar på monster, ugglor mm. Men saknar "fyllning" till dessa. BLÄ! Lite svårt att motivera sig när man inte kan göra klart dag! Ärtor skulle jag ju ha köpt (också) på ICA. Men som sagt det var inte bara ärtorna som jag glömde att köpa... . Virrpanna. Kan alltid hoppas att minnet kommer tillbaka när jag slutat amma!

Ska nog gå och sy lite ändå. Kan ju fylla monstren i morgon!

Och för övrigt så har jag blivit blond igen!

TE!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar