lördag 6 juli 2013

Två av två

Har precis klivit ur bubbelbadet och sitter i kvällssolen. Lillasyster sover. Brollorna leker. Maken ska träna. Gött!

Kört en MBT-tävling idag. Shit. Maxpuls i 90 minuter! Öste på allt vad jag hade på grusvägarna. Dels för träningen(!) men mest för att få bra position på de mer tekniska bitarna och hålla de tjejer jag kört om bakom mig. För jag var starkare på lättkörda partier och vart ikappåkt i skogen. Kände mig grymt stark!

Hur gick det då? Bra. Jag vann motionsklassen på 30 km (hmm hur gick det till?!) Spurtslog en orienteringskompis och vann med en cykellängd! (Noteras bör att kompisen gjorde 9.40 på Vätternrundan!)

Två segrar på två starter två dagar i rad! Bra utdelning! I morgon ska jag inte tävla... .


Efteranmäld


Starten på stora torget


Spurt i herrarnas 60 km


Rehabbar


Njuter i kvällssolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar