lördag 4 maj 2013

Socialrunda/nostalgitripp

Kom fram till Sundsvall kl 01.00 i natt . Sovmorgon?! Moahaha. 06.15 vaknade första ongen.

Hursom. Nu har jag precis kommit in från en 13 km socialrunda. Först sprang jag till min mormor och morfars gamla hus, sen till en kusin, därefter till en kompis, jag kollade också in min gamla mellanstadieskola, Bosvedjeskolan. Och den såg kan jag meddela exakt lika ut som för öh, 28 år sedan... .

Sen sprang jag förbi syrrans husbygge och sist min farmor och farfars gamla hus. Och justja, jag genade också över min låg- och högstadieskola Hagaskolan och Katrinelundsskolan, där jag gick i gymnasiet.

Nu vankas lunch. Och maken drar iväg på ett cykelbackpass... .



1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag gillar egentligen inte att spamma så jag hoppas att du inte tar detta "fel" det var bara det att jag såg att du tävlade hos Life of Lisa om träningskläder fr Reebok för inte så länge sedan. Tänkte bara tipsa om att jag tävlar ut samma outfit + tröja och träningsskor inne hos mig just nu, fem vinnare dras nästa vecka!

    http://icanrestwhenimdead.com/?p=11342

    SvaraRadera