onsdag 29 maj 2013

Dagens och en kopp kaffe

Dagens: paddling och styrka!

Oj. Vad har jag gett mig in på? Uppe i ottan (precis som vanligt då), mötte upp Ida och konkade i en kanot(!) i älven och hej iväg. J A G !

Som jag har skrivit en massa gånger så ska jag och Ida vara med på en multisporttävling i juni. Cykel, löpning och hmm paddling.

Om jag får säga det själv så gick det riktigt bra i morse. Vi paddlade cirka 30 minuter, mycket vatten och det var bra strömt! Ida var en bra instruktör. Och som hon sa, paddlingen är bara en liten del av tävlingen så det är bara att ta i. Precis!

Färdigtränad!
Efter lämning, styrka. Måste verkligen sätta ihop ett nytt program. Apless på det jag har nu. Förslag?
Det här är det jag har plus en boll och trx-band.
Lillasysteryster sover. Och jag är väldigt sugen på en kopp kaffe. Men kaffe/toabesök brukar ju alltid resultera i att ongen vaknar... . Vågar jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar