torsdag 7 mars 2013

Till fjälls!

Så. Bara 40 minuter "försenade" styr vi nu folkan mot Sälen och Högis.

Jag blir alltid så stressad (oc hetsig enligt maken) när vi ska iväg. Och kidsen känner av det och liksom går mitt, precis mitt, framför fötterna hela tiden. Vilket inte gör saken bättre... . Ahhh! Helst av allt skulle jag vilja vara ensam hemma och packa och städa huset innan avresa. Och när jag är klar kommer familjen hem, kissar och bajsar och sätter sigi bilen... . Men hur skulle det gå till? Haha!

Städa undan i huset och göra fint är ett sånt där måste för mig innan vi åker bort. Så skönt att komma hem till ett fint hus. Eller vad tycker ni?!

Och så vill vi ha sol, vindstilla och blå himmel. Fin skidåkning både utför och på platten. Och trx-en är med!

Och nu kaffe till mamman innan hon somnar!

Tacksåmycket!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar