söndag 10 mars 2013

Svårt val och uteblivet psykbryt

Städat ur vår lägenhet här i Sälen och utan att få ett psykbryt (på kids och make, haha). Typ rekord. Och på rekordtid.

Killarna badar på Experium. Jag och lillasyster stod inför två val. Prommis i solen (lillasyster sover) eller s i t t a ner och ta en kaffe (på en kaffekedja, syndar lite...).

Jag valde det senare. För en gångs skull. Kanske får man 10 minuter med en kopp och en tidning... .

Ingen träning i dag. Brutalt mör i armarna. Gårdagens egenträning genomfördes tack vare pannben och vilja. Mina stackars armar är inte mycket att hänga i granen efter totalt fem timmar dragandes på pulka... (fördelat på två dagar dårå...).

Just ja. Gjorde jordens vurpa i går. Och det känns i ena skinkan idag. Utförslöpa, jag stöp, gled i spåret på röva, och i farten kom jag upp på skidorna igen. Fråga inte hur. Undra hur det såg ut?! Ingen idé att stanna och känna efter. Påt igen bara. Annars stelnar man till. Får känna efter när man kommer hem... . Det kännsi dag han jag säga!

Nu kaffe innan hon vaknar! Sen lunch och hemfärd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar