onsdag 16 januari 2013

Snabba ben och en underbar kvällsfika

Oj. Lillasysteryster vaknade 04.30 idag. Tackåtack!

Efter Brollornas "bandyträning" tänkte jag mig ut på ett intervallpass. Rev av 10 st 90/30. 10 minuter uppvärmning och 10 minuters nedjogg. Tjofftjoff, 40 minuter. Klar!

Eftersom dagen startade aningens tidigt och för att jag gick och la mig alldeles för sent så var jag allt annat än pigg idag. Så vad göra. Bytte om till träningskläder redan kl 17 så jag inte skulle banga. Kom ut 19.30. Och jisses vad det gick undan på villagatorna! Snabbaste intervallen gick i 3.42-fart. Snittade 3.52 på passet. Tröttheten kan mörka formen... .

Och så gjorde jag en så vansinnigt god kvällsfika. Fick tips från en fb-träningssida som jag är med i. Man blandar kesella, jordnötssmör, kakao och vaniljpulver och toppar med bär.  Jag fyndade jordgubbar i frysen. (Kan också söta med stevia.) Försvinnande gott!

Hopp i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar