söndag 11 november 2012

Visset

Vaknade 05.20 med halsont from hell. Bättre under dagen. Men nu börjar näsan att bli däbbt... . Ingen träning idag alltså :(. Började ana i går att nåt var på G då det gick så vansinnigt lätt att löpa. Jaja. Inte mycket att göra än att vänta ut eländet. ELÄNDE!

Har köpt längdskidor och pjäxor till Kungen. Pjäxor av en kollega. Skidorna vart en rätt kul historia hur jag fick tag på dom. Ringde på en annons på Blocket. 100 cm Madshus med riktig bindning och stavar, för 150 kr. Men de var tingade. Ringde sedan på en annan annons (skidor, pjäxor och stavar, kostade 600 kr). Säljaren visade sig vara en granne. Sprang förbi och kollade. Ringde maken och överlade. Sprang min tur och sen förbi bankomaten. När jag var cirka 300 meter från grannen och skidpaketet, ringer tjejen med skidorna för 150 kr och säger att jag får dem. Hon som tingat dem ändrade sig. Jag löpte hem, satte mig i bilen och körde in till stan och Hotell Plaza (där hon bodde). När vi stod där (jag i full träningsmundering) och gjorde upp affären kom bussen med Ladies Night-gänget. Ut kom Uggla, Timell, Stenmark och alla andra. Över skidor och säljarens väskor kliver alla för att gå in till hotellet. Kul. Tycker jag i alla fall. Haha.

Och skidorna var jättefina! Kungen överlycklig!

Nu. Vanligt söndagsplock... .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar