torsdag 15 november 2012

Stressad..., liksom.

I morgon far jag (med maken och FBK). Inte på nån jordenruntkryssning ett halvår utan ett dygn till Loka Brunn. Lämnar sötaste lillasysteryster och brollorna hemma med mormor. Hon kommer fixa det galant. Brollorna går av sig själva. Lite mutor kanske, haha. Yster polar bra med mormor nu. Så det kommer också att gå fint. Men jag är lite stressad ändå... . Liksom. Kontrollen... .

Saker och ting detta dygnet är och kommer att göras på mormors vis har jag intalat brollorna. Jag gör på mitt sätt, pappa på sitt och mormor på sitt (tandborstning tex.). Helt införstådda. Öhh?!

Så. Väskan med t r ä n i n g s k l ä d e r, jultidningar och en stor godispåse är packad (maken ska möta hela dagarna). Massage bokad. Storebrors skridskoväska packad, kylen full i mat, blöjor bunkrade, kaffe i kaffeburken, fredagsmyset fixat, instruerat mormor i tv-dosan - check. Och lite till, check!

Ja dåså.

Over and out.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar