söndag 4 november 2012

Skrotar på och sen lyfta skrot

Går bara runt och skrotar på i dag. Maken monterar hyllor i garaget/förrådet. Jag rensar lådor och garderober, sorterar och strukturerar, parar i hop vantar och strumpor och kastar sånt som är trasigt och slitet. Plock och plock. Dricker lite kaffe, spelar hockeyspel, bygger lego och snusar lillasyster i nacken.

Grabbarna var till Löfbergs Lila Arena i morse och åkte skridskor. Lillasysteryster sov och då passade jag på att inte göra nåt. Jo, en sak. Totade i hop en fantastisk bra spellista. Om jag av nån outgrundlig anledning skulle få för mig att springa och lyssna på musik... .

I går överraskade vi en kompis med en möhippa. Gifter sig på lördagen som kommer. Oj. Hon vart överraskad! Kaffeprovning, god mat och trevligt gäng!

Tidig kväll för kidsen. Maken ska jobba. Jag träna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar