söndag 14 oktober 2012

Löpfria veckan över för denna gång

Så. Nu har jag lyckats ta mig igenom en träningsvecka utan att snöra på mig löparskorna. Mycket tack vare farmor som roddade kidsen när vi var i stugan! Då kunde jag kasta mig i väg på cykeln och susa fram i den fina naturen runt Kinnekulle (maken och farfar jagade, eller nåt...). Tre finfina pass! TACK farmor!

MTB och styrka har alltså fyllt veckan. Fyra pass cykel och två pass styrka. Jomantackar!

I morgon blir det till att plocka fram joggingvagnen igen. Och en löpardate har jag också i veckan, på onsdag.

Roddar hus och hem själv från onsdag till sena fredagen. Maken har lagt möten i Sälen, hmm :-(.

Och kolla här! -> http://www.åretsvd.se/pressmeddelande-nomineringarna-klara-18-slutkandidater-till-arets-vd

Två gånger denna vecka...

... fyra gånger.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar