tisdag 11 september 2012

Blä!

Urk. Less. Trött.

Sötaste Yster är inte riktigt lika söt längre. På nätterna alltså. Vaken och hungrig. MEN på gott humör. Ligger och snackar. Och snackar. Och snackar lite mer. Och är hungrig. Hur mycket kan en sexmånaders onge äta egentligen? Äter välling och ammas vid 19.30. Välling igen vid 22. Hungrig vid 24 och hungrig igen igen vid 04. Liksom?! Hallååå!

Och jag måste ut ut huset! Fixat superduperbarnvakten på torsdag. Elitseriepremiär. Mat. Vuxna. Yster får följa med. Brollorna hemma. Lycka för dom! Killarna har frågat om inte "lilljohanna" kan komma nång gång. Nu kommer hon på torsdag! Tjoho!

Och Sälen. Som jag längtar dit. Har inte varit där så mycket i år. Men nu åker vi dit nästa helg. LÄNGTAR SÅ!

Nu gröt till Yster och snart hämtar jag hem brollorna.

Några bilder från Sälen i septemberskrud, 2010.







2 kommentarer:

  1. Men Annika, du såg inte alls trött ut när "ni" sprang förbi mitt hus kl 09:15 imorse. Ni var nog nästan hemma igen, jag på väg ut...

    SvaraRadera