lördag 25 augusti 2012

På lätta ben i nya träningskläder!

Kvällspass. Annars är det skönast att göra klart träningen på morgonen. Tycker jag. Men i dag vart det inte så. Jag har handlat och bakat småbröd till dopet. Tre sorter. Men ska nog bara bjuda på två av dessa (mormor och farmor bakar också...). Ena sorten blev lite för smörig?! Får se. Sen åt vi middag och sen la vi barnen. Så jag kom inte ut förns´ vid 20-tiden.

Körde intervaller. 12 st 70/20. Och det gick brutalt lätt. Långa distanspasset i torsdags och vilan i går gjorde susen. Och nya outfiten gjorde nog sitt! 

I morgon är det simskola för Storebror. Maken ska åka cykeltävling i Ånnaboda. Jag ska rodda alla tre barnen själv i badhuset (eller i bassängen på sjukhuset). Har mutat med glass så det ska nog gå bra...

Nu måste jag kolla upp vart vi ska i morgon. Har aldrig varit och simmat på sjukhuset. Ska också packa vagnen och väskan. Måste bege oss vid 9.00. Senast...



Träningskläder från SOC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar