fredag 4 maj 2012

Trött!

O my, vad jag är trött i dag. Eller sliten. Men kan inte skylla på lillasysters nattliga bravader. Hon sover nämligen från 22.30-isch till 05.20-isch. Snällaste bäbisen?!

Stel i baksida lår och vristerna. Detta på grund löpning med vagnen. Det är självförvållat. Ensamt roddandes i några dagar sliter också på en gammal kropp. Hoho. Men det är inger man ska/får klaga på tycker jag. Har faktiskt VÄLDIGT snälla barn! Tror att jag skulle vara mer sliten om jag inte tränade. I alla fall mentalt.

I morgon ska vi kolla på tapeter. Barnens lekrum ska delas med en vägg så Lillasyster och Kungen får varsina rum. I dag har barnen ett lekrum och Brollorna delar sovrum. Hantverkarna kommer på tisdag. Så helgen är räddad med att tömma och röja lekrummet! Hoppas att hantverkarna är snabba! Sen ska dom bygga en friggebod på gården och så ska garaget göras om till förråd. Porten ska ersättas med en dörr. Bilen får vi ändå inte in. Stor bil? Litet garage? Eller mycket saker?

I helgen går 10-mila! Tänk, det är 17 år sedan jag, Karin Noborn, Karin Spjuth, Annika Zell och Katarina Smith och Sundsvalls OK vann 10-mila! Jisses! Vi vann 1996 också! Med samma lag!

Nu hojtar Brollorna. Mellis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar