fredag 20 april 2012

Bäst!

Bäst i mitt test! Och tro mig. Jag har testet de flesta handkrämerna. Har VÄLDIGT torra händer och pga av det höll jag inte på att komma in i USA 2005. Skulle springa NYC-marathon. Då var det nytt att man skulle lämna fingeravtryck vid passkontrollen.. Jag kunde inte lämna något fingeravtryck pga av ovan nämnda problem. Fick gôra runt med fingrarna i hårbotten och vid näsroten för att få lite fett på fingertopparna. Till slut kom en STOR tulltjänsteman och och frågade vad som pågick. Han var så skräckinjagande att tom jag fick handsvett! (Sanning med modifikation, SÅ dramatiskt var det inte... kan ta hela historien en annan gång).

Nåja. Fingeravtryck lämnades. Maran sprangs på 3.27. Inte nöjd dock. Vart dyngförkyld dagen efter. NY-city gjordes. Många latte från Starbucks rann ner. Och en grym träningsvärk promenerades bort på avenyerna. Lovely!

Men handkrämen är bäst so far. Och billig, 30 spänn!


Brorsorna gick ut och kom in. Kallt och regn. Går bra att leka ute själva nu när den värsta lillasysterhysterin har lagt sig. Jag behöver inte vara med. Hela tiden. Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle kunna läsa lite och dricka kaffe i lugn och ro (hohoho). Men tji fick jag. 

Maken i Norge. Lunchfrämmat väntas. Hembakad pizza i kväll. Popcorn är beställt av brollorna till fredagsmyset. Själv skulle jag vilja beställa 45 minuter egentid för lite jogg. Återstår att se... .

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar