söndag 1 januari 2012

God fortsättning!

Hemma efter en weekend i lägenheten i Sälen. Skidor, både utför (inte för mig!) och på längden för killarna. Jag drog Kungen i pulka, roddade med skidor och hann själv med två skidpass. Härligt!
(När man säger man tycker att skidåkning är "härligt" dånar varningsklockorna: tantvarning! Ähh. Shit samma!)

Invigning av "nya" pulkan

Redo för en tur

Storebror och Isabella

Kungen (vill inte att jag tar kort...)

Nyårsaftonen firade maken och jag i myskläder och pösandes i var sitt soffhörn. 00:08 sov jag. Rätt skönt faktiskt!

Nu är vi hemma igen. Dryga decimetern med snö. Ungarna överlyckliga! Skulle bara kännas bättre om man visste att den låg KVAR några veckor. Men det ser inte bättre ut än att den regnar bort i morgon.....

Känns lite tråkigt då nästa Sälentripp inte blir förns till påsk. Men det roliga är att vi då är vi FEM i bilen. Om allt går som det ska.

Måste verkligen kasta ut granen i morgon. Den SLOKAR! Och de fina röda kulorna glider liksom av grenarna när barren inte håller mot längre.

Började på ett nytt tennarmband i kväll. Blir cirka tre centimeter brett. Har flätat in färgad tenntråd denna gången. Får se hur det blir?!

Ska lura på vad det blir i träningsväg i morgon? Hmm?

Nä. Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar