söndag 4 september 2011

Veckans träningsdos...

... hoppas jag ska bli så här:

Måndag: Styrka på KMTI
Tisdag: Distans (i Sthlm på jobb)
Onsdag: Morgondistans (i Sthlm på jobb)
Torsdag: Distans på friskvårdstimmen alt. vila
Fredag: Morgonstyrka på KMTI
Lördag: Distans alt. vila
Söndag: Distans alt. vila (beroende på lördagen)
Kan bli en toppenvecka vilket ger en toppenmamma/fru (haha)!

Bild från nätet
Får liksom inte till de där lite längre passen längre (eller intervallpassen (urk)) utan just nu försöker jag mest få kontinuitet i träningen. Träna lite men OFTA och så att inte familjen kommer i kläm! Så gjorde jag i vintras och det gick ju bra. Formen kom och förkylningarna höll sig borta!

Förr om åren levde jag efter devisen: en dag utan träning är en dag utan mening... . Nu satsar jag på att komma ut minst fyra dagar i veckan.

Plock och stök!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar