måndag 19 september 2011

Måndag...

Nyss kommit hem från ett styrkepass på KMTI. Skönt! Maken kör ett cykelpass på min Schwinn... . Framför Idol (Blä och URK!!!!).

Var i går på simskola med Storebror. Tredje gången. Första två gångerna gick ju sådär. Första gången hoppade han gladeligen i vattnet. Kom sen på att pappa inte var med och sen var det kört. Andra gången tog det typ tio minuter innan jag lyckades få honom i vattnet. Efter hans klockrena kommentar. "Men mamma, om vi ska lära oss simma varför leker dom bara då"?! Japp. I söndags var jag med i vattnet, på simledarnas rekommendation. Var med på ALLA övningar. Killen strålade som en sol och mamman också (som höll sig diskret i bakgrunden)! Mamman frös nog nog mest av alla också! Fortsättning följer!

Har idag inhandlat tre par vinterskor till barnen. Viking satsar jag på. Har även kört med Ecco ett tag. Köpte också ett par McKinley till Storebror som extraskor. Rea... . Kungen får i vanlig ordning ärva (bara extraskorna). Ett par Ecco i nyskick som Storebror haft. Tackar alla snörika vintrarna som varit för det! Nu är nog hela vintermunderingen införskaffad till barnen. Tror jag.

Veckans träningsupplägg dårå... . Styrka i dag. Sen ingen aning! Styrka igen på fredag morgon i alla fall. Nåt lunchpass hinns inte med då jag ska på projektledarutbildning i tre dagar. Förhoppningsvis ett löppass nån kväll. Jaja. Det ger sig!

Och SÄLEN till helgen! Tjohooo!

Men nu vet jag att det blir fika i alla fall!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar