onsdag 24 augusti 2011

Fast?

Har varit till bibblan och lånat en bok om tenntrådsbroderi. Och beställt en massa material från nätet som borde komma på fredag. Jag är fast. I alla fall några veckor. Haha. Kalla mig tant. Ja. Skulle nog få det resultatet om jag gjorde testet som Kikamarika gjort. Kolla här: http://kikamarika.blogspot.com/2011/08/tant.h

Men tant ÄR jag inte och kommer inte att bli (även om jag gjorde äppelmos häromdagen). Säger som Ultramaratonlöparenminimarialundgren, jag hoppar över tantstadiet och blir gumma. Direkt.

Ska nu bläddra i boken och fantisera hur otroligt vackra alster jag kommer att göra. Haha, igen!

Trevlig kväll alla!
Lev livet!



1 kommentar:

  1. Haha! Jag är tant fast jag varken syltar, saftar eller bakar... men det kanske räknas som tantigt att jag sitter och plastar in 50 nya läseböcker? Kram på dig gumman :)

    SvaraRadera