söndag 28 augusti 2011

Då var det dags igen....

... att kolla igenom uppsättningen av vinterkläder. Har en hovleverantör i Timrå. Syrran. Har en tôs äldre än Storebror och en 120-knyckare mellan Storebror och Kungen. Toppen! Skor och overaller är super att kunna bytlånas. Och så snörika vintrarna varit de senaste åren slits inte kläderna vidare värst heller. Om i så fall, kan man ha en den eller skor som reservisar! Och syrran som köper unisexfärger till sina tôser så behöver mina killar inte ha rosa eller lila overaller på sig. Inte för det gör nåt men äh, jag säger inge mer så har jag inget sagt....  Ta inte upp den tråden med syrran. Haha, en liten varning. Jag vet vad hon går i gång på!

Till Storebror? Bäst i test
Vi föräldrar nr 11, 2010.

Fredagsmys (japp), kräftskiva (och shopping ;-) ), träning, IKEA och lite annat har vi hunnit med i helgen. OCH armbandet vart klart! Och äntligen har jag fått leveransen av mer material. Ska skapa lite till barnen i morgon!

Nu fika och tv!

Snart ÄR det faktiskt fredag igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar