tisdag 21 juni 2011

Snart semester!

Idag, onsdag och torsdag kvar. Sen sex veckors semester! Underbart!

Ska försöka masa mig ut på en löprunda på lunchen. Har VERKLIGEN kommit ur fas. Känns inte ens kul att träna. Och jag är GÄRNA hemma och plockar istället. Men jag vet hur MYCKET bättre jag mår när jag tränar. Så det är bara att försöka ta sig ur den onda cirkeln. Och då kommer allt att kännas bra igen!

Kaffe och lite slit så är den här dan snart över. Sen är det bara onsdag och torsdag kvar!

Ha en underbar dag!

bild från nätet

Och om ni inte har tänkte på det förut så är det faktsikt inget att fundera på. Bara gör´t! Kolla här: http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/

2 kommentarer:

  1. Ska ni åka hemåt i sommar ? Vi åker nu på onsdkväll och stanner i stugan 3v. Åker sen några dagar till London.
    Kram Lalla

    SvaraRadera
  2. Kusinvitamin, va kul att du skriver här! Vi åker hem nån gång i sommar men vet ej när... . Ha så jättehärligt i London! KRAM!

    SvaraRadera