fredag 22 april 2011

Rundor!

Är i Sundsvall och firar påsk. Lovely! Passar på att trampa upp gamla rundor. Tror att Sundsvallsborna varit flitiga att nöta min (eller snarare Nobbans) runda över kullarna. Eller så hjälpte våren med sina kala träd mig att hitta runt. Ett nytt hygge ställde till det lite men känslan, efter cirka 20 år, visade sig finnas kvar så jag kunde reda ut vart stigen skulle gå. Önskar jag hade bilder men det är inte samma sak som live... . Snittade 6 min per km och som snabbast var jag nere på 3.28. 14 km var rundan visst. 1.23 tog den.

"Trots" långfredag har vi haft en otroligt härlig dag i solen med cykel, bandy, tennis, gunga, sandlåda och korvgrillning.

Nu lite rose' med morsan.

Glad Påsk!

1 kommentar:

  1. Härligt!!!!
    KRam till alla och hälsa Moster & Morbror

    Lalla

    SvaraRadera