tisdag 5 april 2011

Måste ta tag i detta nu!

Magen verkar inte gilla det jag äter! Laktos och/eller gluten verkar inte vara nåt hit. Var på väg att göra ett glutentest för typ tre år sedan. Men när jag pratade med min husläkare och förklarade problemen och att sonen var glutenintollerant så skulle vi först sätta oss ner och prata om mina problem..., typ. Gaaah! Då rann det liksom ut i sanden. Trodde bara att ekvationen: son/glutenintollerant+mamman/kônstig i magen = glutentest, skulle räcka. Men icke. Det förstår väl jag också att man inte bara kan ringa och vilja och sen få göra en massa tester. Men med hänvisning till ekvationen.....?! Nu måste jag verkligen ta tag i detta. Ser just nu ut som om jag vore i femte månaden. Urk.

Har haft pysselträff aka syjunta. Pyssel, mat, fika och snickelesnack med gamla kollegor. Mycket trevligt!

Och för övigt 1, beställt en Garmin!
Och för övrigt 2,  5:5!

Lev livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar