fredag 25 mars 2011

Ingen stress!

Underbara eftemiddagar! När barnen är hämtade kan dom fortsätta leka hemma ute på gården, mot solväggen! Spadar, hinkar Bobbycars och allt plockas fram. Hjälpte våren lite på traven i går. Satte igång och började hacka is och skotta ur snöhögarna. Rätt kul faktsiskt. Tills tanken slog mig att det är rätt många vuxenpoäng på detta! Skit samma. Jag är snart 37.

I dag blir det långlunch. Måste fixa lite på stan. Och i dag har jag bestämt att jag inte ska stressa!

När barnen är hämtade tänkte jag att vi ska cykla till Plantagen och köpa lite vårblommor att sätta ut och mata rådjursh*et med, haha.

Shit va strukturerad man är när att-göra-listan är full. Göra det som ska göras och lite till OCH skriva lite här och kolla lite efter en sån här. (Har nog bästa och roligaste jobbet!) 1390 på dustinhome.se. Billigt?

Nä. Dags att bege sig!
 
Trevlig helg alla!
 
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar