tisdag 11 maj 2010

Jag är en tygsamlare!

Var nyss till IKEA och köpte nya lampskärmar till vardagsrummet. Gula. Vart så urless på dom som var här. (Kände mig lite som mamma!) Köpte även tyg. Såldes ut för 9 kr/m. Ja. Vad ska jag ha det till? Kommer säkert till användning... Köpte fem meter. Kom just på att jag kan sy en duk till utebordet som är tre meter. Bordet som skulle vara vädertåligt och kunna stå ute i ur och skur. Pyttsan! Skivan har blivit alldeles blek och matt. Man ryser när man råkar dra nåt över det. Då kan det vara bra med en stor duk. (Bordet är för övrigt köpt på Jysk i fjol och var inte billigt!)

Nu ska jag ge myrorna en omgång (som jag inte har sett i år!). Sen hämta storebror och gå till kyrkan för lite andlig spis (lek och fika). Grannfrun ska med. Kul!

Kyrkkaffe!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar