onsdag 7 april 2010

När påskar man av?

När städar man bort påsken?

I dag har det hänt mycket. Hänt och hänt. Medarbetarsamtal på förmiddagen. Chefen kóm hem och vi medarbetarsamtalade. Ritigt bra samtal faktiskt! Sen hämtade jag och Kungen storebror och tog sen bussen till stan för en klippning. Lite småärenden uträttades och sen tog vi bussen hem igen. Men eftermiddagen blev lång. Vi var så hungriga så det vart en tidig middag och i och med detta så blir ju det längre till läggningen osv. Men nu sover godingarna sedan 18:45!

I morgon tänkte jag och Kungen shoppa lös lite på IKEA. Lampa, tvättkorg, bricka och tyg skall inhandlas. Om jag inte glömmer vad jag ska göra där. Risken är stor faktiskt. Ska skriva ner allt på en lapp (hög risk att jag glömmer lappen).

Nu är det Biggest Looser på tv: n. Maken är ute och äter middag med några engelsmän.

KAFFE!!!!!!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar