fredag 19 mars 2010

Jag rör på mig!

Idag packade vi ner barnen i varsin pulka och GICK på tur! Känndes att vi haft rejäla förkylningar, min man och jag! Hade fika med oss, men den fikade vi upp hemma. Nyponsoppa och mandelbeskvier. Storebror åt som en besatt!

Känndes skönt att få röra på sig lite. Hu så jobbigt det blir att komma igång igen... .

I morgon ska det bli bättre väder och då packar vi ner barnen igen och åker till någon stuga!

Köpt ett supersnyggt halsband idag. Pearls for Girls. Läderband med stort silverhänge! Något för lillebror att dra i. Lillebror som för övrigt kommit på att han kan bita med de små grynen han har till tänder. Aj!

Har nu äntligen fått till statistik över antalet besökare på bloggen. Tack till Jossan som har bloggen och butiken In My house. Kolla här: http://in-myhouse.blogspot.com/. Känner inte henne men jag mailade och frågade hur hon gjort och hon var så snäll och svarade och förklarade hur man skulle göra. TACK!!

KAFFE!

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Du! Hittade din Blogg via Facebook - kul att få lite mer glimtar av ert liv =)

    Bloggar också - och det är faktiskt riktigt kul. Spec att gå tilbaka något år och se hur det var, hur man tänkte och inse att allt kommer tillbaka ;-) Utom småbarnsåren för till slut är de faktiskt ett minne blott ;-)

    Ha det bra!

    /Pia i Kiruna

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Vad mysigt ni har det!!!
    Kram från lalla

    SvaraRadera